دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
کد خبر: 1181810
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
تبریز

حوزه/ مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله سید اسدالله مدنی فردا در تبریز و آذرشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله مدنی اعلام کرد: مراسم بزرگداشت این شهید والامقام فردا سه شنبه بیستم شهریورماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد شهید آیت الله مدنی (شکلّی) برگزار خواهد شد و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری سخنران و حاج مهدی خادم آذریان مداح این مراسم خواهند بود.

همچنین همایش بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت عالم مجاهد شهید محراب حضرت آیت الله سید اسدالله مدنی و چهلم شهیدالقدس اسماعیل هنیه با سخنرانی حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا فردا از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد حاج کاظم آذرشهر برگزار می‌شود.

آیت الله سید اسدالله مدنی در سال ۱۲۹۳ هجری شمسی در آذرشهر چشم به جهان گشود.

این عالم مجاهد از مبارزان ضد طاغوت بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نماینده حضرت امام خمینی در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد و سرانجام در ۲۰ شهریورماه ۱۳۶۰ در محراب نماز جمعه تبریز به دست منافقان کوردل ترور شد و به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha